המסע שלנו בשוק ההון

הכשלונות והניצחונות בשוק ההון

“לך קל להגיד אתה הצלחת”

זה המשפט שאנחנו שומעים על בסיס יומיומי מאנשים שמפחדים לעשות את הצעד הראשוני בדרך להצלחה.

בפוסט הזה אני הולך לשתף אתכם במסע שעברנו כדי להגיע למקום שלנו היום, על הטעויות שעשינו וההפסדים שראינו בדרך.

את הדרך בשוק ההון התחלנו בצבא, שם פתחנו את תיק המסחר הראשון שלנו, ללא ידע וללא ניסיון נכנסנו לתוך עולם המבוגרים שמאוד מהר הראה לנו מי הבוס האמיתי. את התיק הפסדנו בתוך שבועיים, סחרנו עם מינוף מאוד גבוה.

זה לא פשוט לחייל להפסיד אלפי שקלים אך החלטנו שאנחנו לא מוותרים, לאחר השחרור החלטנו שאנחנו פותחים תיק נוסף, הפעם החלטנו שאנחנו נקח את זה טיפה יותר ברצינות,

חרשנו על האינטרנט כדי ללמוד כמה שיותר, לא רצינו לקחת קורס כיוון שלא מצאנו מקום שאנחנו יכולים לסמוך עליו, ראינו אינספור סרטונים ביוטיוב,

מסע התיק השני

אחרי שפתחנו את התיק (חשוב לציין שהושקע שם כמה עשרות אלפי שקלים) ראינו טיפה רווחים אך בתוך חודש הפסדנו את התיק השני גם,

מסתבר שללמוד דרך האינטרנט לא באמת עזר לנו להבין את הפסיכולוגיה של השוק, היה חסר מישהו שילווה אותנו.

לקחנו הפסקה משוק ההון אך ידענו שהפוטנציאל קיים שם, בתור שני ילדים שלא הגיעו מבתים עשירים הבנו שאת ההון שלנו נוכל ליצור או בשוק ההון או בנדלן, כיוון שלא היה לנו מאות אלפי שקלים להתחלה החלטנו לוותר על הנדלן לאותו פרק זמן ולהתמקד בשוק ההון.

מסע התיק השלישי

הפעם החלטנו לקחת את התחום ברצינות, עשינו אינספור קורסים בארצות הברית מה שנתן לנו את כל הידע הדרוש כדי להתחיל לסחור אבל שוב זה לא היה מספיק, שילמנו סכום בלתי מבוטל למנטור צמוד שילווה אותנו לאורך כל הדרך, דר לכלכלה שהיה בעברו סוחר בבנק גדול מאוד בחוץ לארץ, פיתח רובוטי מסחר בעצמו. הוא הסכים ללוות אותנו, שם נחשפנו לראשונה לדבר הזה שנקרא “פסיכולוגיה של המוסדיים”, התחלנו להבין למה הפסדנו כסף.

הוא הכיר לנו לראשונה אסטרטגיות מסחר אמיתיות, למי שלא מכיר יש הבדל בין טקטיקת מסחר שמוכרת בכל העולם שניתן ללמוד באינטרנט לבין אסטרטגית מסחר שמורכבת מסטטיסטיקה של שנים אחורה ומלאה בפרמטרים כמו מתי להכנס מתי לא להכנס באיזה תנאים המניה צריכה לעמוד וכו.

לאחר תקופת ההכשרה הרגשנו שאנחנו מוכנים לטרוף את שוק ההון, פתחנו את התיק השלישי, שם עשינו עוד טעויות שהובילו אותנו להפסד של 40 אחוז מהתיק, התקשרנו למנטור שלנו והוא הראה לנו בדיוק איפה הטעויות בזמן אמת, את אותה שנה סיימנו ברווח של 500 אחוז על התיק ומאז אנחנו רווחיים.

בשנת 2020 פתחנו עוד תיק שבדק לנו אסטרטגיה שעבדנו עליה כמה שנים, בפבואר 2021 התיק כבר עמד על רווח של 917 אחוז ( מצורפת תמונה בפוסט).

המכללה שלנו

זאת השנה שהחלטנו לפתוח את המכללה, בנינו קורס שמלמד את כל סגנונות המסחר, טווח ארוך,וינג ויומי, הכנסנו לשם את כל הניסיון הידע והאסטרטגיות שפיתחנו ובנינו תוכנית ליווי אישית לכל תלמיד שמגיע אלינו, כך כל תלמיד יוכל לעבור בדיוק את אותו מסע שאנחנו עברנו עם המנטור שלנו.

כמובן שיצרנו קהילה שהפכה למשפחה שמרימה ותומכת בכל סוחר חדש שמגיע, מאוד קשה להצליח לבד בשוק ההון, כשיש מנטורים צמודים, צוות תמיכה וקהילת סוחרים חזקה זה הופך לפשוט יותר.

(SKILLS האקדמיה) מספקת שירותי הכשרה ולימוד בלבד, כל מידע או ייעוץ הכלולים בתוכן באתר הם בעלי אופי כללי בלבד ואינם מהווים ייעוץ אישי או השקעה.

לא נקבל אחריות לכל אובדן או נזק או הפסד כספי. כולל ללא הגבלה לכל אובדן רווח שעלול לנבוע בעקיפות או ישירות משימוש

במידע כזה או על סמכו. עליך לפנות לייעוץ פיננסי עצמאי לפני שאתה רוכש מוצר פיננסי.

כל עסקאות ניירות ערך ומוצרים פיננסיים או מכשירים כרוכים בסיכונים.

אנא זכור כי תוצאות ביצועי העבר אינן בהכרח מעידות על תוצאות עתידיות.

מאמרים נוספים

איך איינשטיין יעזור לכסף שלכם לעשות עוד כסף

מה אם הייתם מגלים שלא רק שאפשר לעשות כסף מהכסף שלכם אלא היה אפשר לעשות כסף מהרווח שכבר צברתם? אלברט איינשטיין אשר הגדיר את התופעה הזאת כאחד מפלאי העולם אמר פעם " ריבית דריבית היא הפלא השמיני בתבל . מי שמבין זאת , מרוויח . מי שלא – משלם". אפקט הריבית דריבית היא הריבית על הקרן ( סכום ההשקעה / הלוואה ) + הריבית שהצטרפה לאורך תקופת ההלוואה / השקעה, כלומר אם השקענו 10 אלף ש"ח ובשנה הראשונה התשואה הייתה 10 אחוז.

איך וורן באפט יודע איפה להשקיע

וורן באפט הינו אחד מגדולי המשקיעים אשר הונו מוערך בכ-100 מיליארד דולרים. למי שלא מכיר וורן באפט עשה את הונו משוק ההון, שיטת ההשקעה שלו מבוססת על חוקים וכללים ברורים ופשוטים. אחד מהכללים הוא לוודא אם שווי החברה מנופח או מופחת ,והדרך לבדוק את זה היא מאוד פשוטה אז בואו נתחיל. כדי להבין האם שווי חברה מנופח או מופחת נעזר בכלי שנקרא מכפיל רווח. מכפיל רווח הינו יחס מחיר המניה לרווח החברה למניה.

איך לייצר הכנסה פסיבית

לפני שנתחיל להסביר לכם איזה אופציה קיימת להכנסה פסיבית, נגיד את זה בקול רם. כולנו היינו רוצים לחיות טוב יותר מבלי לעבוד קשה יותר, אך אם קיימת האופציה למה לא כולם עושים את זה אתם בטח שואלים?! האופציה קיימת וזה נכון לא כולם עושים את זה מסיבה אחת פשוטה, הם מעולם לא רכשו שום ידע פיננסי והפחד לצאת מאזור הנוחות ולסכן כסף שעבדת קשה בשבילו באמת מצריך קצת אומץ וקצת ידע האם זה שווה את זה בואו נגלה.
error: Content is protected !!