מניית גיימסטופ – GME

מה קרה במניית גיימסטופ?

קצת על מניית גיימסטופ :

החברה מוכרת ומייצרת משחקים ובידור באמצעות נכסים אלקטרונים שברשותה, היא מוכרת פלטפורמות חדשות , משחקי וידאו , אביזרים , אוזניות מוצרי מציאות מדומה וכו..

בין היתר היא מוכרת פריטי אספנות הכוללים סחורה מורשית הקשורה בעיקר לתעשיית משחקי הווידאו, טלוויזיה וגם הקולנוע.

החברה מוכרת את מוצריה בחנויותיה בארצות הברית , קנדה אוסטרליה ואירופה תחת שם המותג game stop.

למה מניית גיימסטופ עלתה כל כך הרבה??

גם הקרנות הגדולות ביותר שמנהלות מיליארדי דולרים , כמו חברות הפנסיה , בנקים , קרנות גידור וכו…

שאלו בדיוק את אותה שאלה , הרי חברה שסובלת מהפסדים רבים מאז החלה הקורונה סיכויי ההצלחה שלך לנסוק למחירים גבוהים אלו סיכויים מאוד נמוכים.

התשובה והסיבה האמיתית לזה מפחידה הרבה יותר : כניסתו של דור העתיד והרשתות החברתיות אל שוק המניות.

GAMESTOP היא רשת קמעונאית של משחקי מחשב ווידאו הפזורה בסניפים פיזיים לרוב בקניונים ברחבי ארה״ב, החברה ספגה הפסדים קשים בעקבות מגפת הקורונה שפגעה במסחר הפיזי.

״המוסדיים השולטים״ שאלו הם חברות הענק ששוות מיליארדים זיהו את מגמת הירידה של החברה והשקיעו במוצר פיננסי שהולך הפוך מהמניה , מה שנקרא בשפה המקצועית ״שורט״.

מי אלו שהקפיצו את המניה למעל 300 דולרים?

עד כאן הכל רגיל , החברות הפיננסיות תמיד עשו את המהלכים האלה על חברות שהלכו וירדו עם השנים או נפגעו בצורה כלכלית קשה , אך מי שניצל את ההזדמנות ״לנקום״ אלו הם סוחרי היום שהושפעו בעיקר מהרשתות החברתיות כמו ,twiter ,reddit ,tiktok אבל בעיקר הרשת החברתית שהשפיעה הייתה reddit.

נושא שוק ההון הלך ונהפך פופולרי מאוד בשנתיים האחרונות בעיקר בגלל הקלות שבה אפשר לייצר כסף מהשוק הזה , וככל שדור העתיד נכנס אליו חזק יותר , שוק ההון הופך למקום מושפע ממה שמושפע הדור הצעיר בדיוק כמו הרשתות החברתיות.

מה שקרה הוא שכמה חבר׳ה זיהו שמניית gme נסחרת מתחת לשווי האמיתי שלה כלומר מתחת לערכה , שהיה אז באיזורי ה-4 דולרים למניה , כמה ימים אחרי הפרסומים והרצות הפרסום שרצו ברשתות החברתיות התחילו לעניין סוחרים מתחילים שכל שהיו צריכים זה לפתוח חשבון ולהשקיע את הסכום שבא להם , אחרי כ-שבועיים מניית gme זינקה למחירים של 175 דולרים למניה , וכמובן שאיך אפשר בלי איל ההון הגדול לרשתות החברתיות , אילון מאסק צייץ בחשבון הטוויטר שלו על מניית gme.

בשיא מניית gme הגיעה למחיר של 325 דולרים למניה אחת.

וכך הפכו סוחרי הדור הצעיר לשולטים בשוק ההון בעלי הכוח וההשפעה אפילו על הקרנות שמנהלות את השוק הזה במיליארדי דולרים , באמצעות הכוח הצעיר שהוא : הרשתות החברתיות.

 

 

 

(SKILLS האקדמיה) מספקת שירותי הכשרה ולימוד בלבד, כל מידע או ייעוץ הכלולים בתוכן באתר הם בעלי אופי כללי בלבד ואינם מהווים ייעוץ אישי או השקעה.

לא נקבל אחריות לכל אובדן או נזק או הפסד כספי. כולל ללא הגבלה לכל אובדן רווח שעלול לנבוע בעקיפות או ישירות משימוש

במידע כזה או על סמכו. עליך לפנות לייעוץ פיננסי עצמאי לפני שאתה רוכש מוצר פיננסי.

כל עסקאות ניירות ערך ומוצרים פיננסיים או מכשירים כרוכים בסיכונים.

אנא זכור כי תוצאות ביצועי העבר אינן בהכרח מעידות על תוצאות עתידיות.

מאמרים נוספים

איך איינשטיין יעזור לכסף שלכם לעשות עוד כסף

מה אם הייתם מגלים שלא רק שאפשר לעשות כסף מהכסף שלכם אלא היה אפשר לעשות כסף מהרווח שכבר צברתם? אלברט איינשטיין אשר הגדיר את התופעה הזאת כאחד מפלאי העולם אמר פעם " ריבית דריבית היא הפלא השמיני בתבל . מי שמבין זאת , מרוויח . מי שלא – משלם". אפקט הריבית דריבית היא הריבית על הקרן ( סכום ההשקעה / הלוואה ) + הריבית שהצטרפה לאורך תקופת ההלוואה / השקעה, כלומר אם השקענו 10 אלף ש"ח ובשנה הראשונה התשואה הייתה 10 אחוז.

איך וורן באפט יודע איפה להשקיע

וורן באפט הינו אחד מגדולי המשקיעים אשר הונו מוערך בכ-100 מיליארד דולרים. למי שלא מכיר וורן באפט עשה את הונו משוק ההון, שיטת ההשקעה שלו מבוססת על חוקים וכללים ברורים ופשוטים. אחד מהכללים הוא לוודא אם שווי החברה מנופח או מופחת ,והדרך לבדוק את זה היא מאוד פשוטה אז בואו נתחיל. כדי להבין האם שווי חברה מנופח או מופחת נעזר בכלי שנקרא מכפיל רווח. מכפיל רווח הינו יחס מחיר המניה לרווח החברה למניה.

איך לייצר הכנסה פסיבית

לפני שנתחיל להסביר לכם איזה אופציה קיימת להכנסה פסיבית, נגיד את זה בקול רם. כולנו היינו רוצים לחיות טוב יותר מבלי לעבוד קשה יותר, אך אם קיימת האופציה למה לא כולם עושים את זה אתם בטח שואלים?! האופציה קיימת וזה נכון לא כולם עושים את זה מסיבה אחת פשוטה, הם מעולם לא רכשו שום ידע פיננסי והפחד לצאת מאזור הנוחות ולסכן כסף שעבדת קשה בשבילו באמת מצריך קצת אומץ וקצת ידע האם זה שווה את זה בואו נגלה.
error: Content is protected !!

ברוכים הבאים

לקבלת יעוץ חינם השאירו פרטים -