קצת על חברת ניו
החברה מתכננת, מייצרת ומוכרת רכבים חשמליים בסין, הונג קונג, ארצות הברית, בריטניה וגרמניה. החברה מציעה רכבי שטח חשמליים חמישה, שישה ושבעה מושבים.
בנוסף, החברה מציעה פתרונות טעינה, כולל Power Home ( פתרון טעינה ביתית),החלפת חשמל, שירות החלפת סוללות, מטען ציבורי, פתרון טעינה מהיר ציבורי ו- Power Express, שירות טעינה והסעה לפי דרישה 24 שעות ביממה.
מה שגורם לבידול עצום מול המתחרים זהו פתרון הסוללה המתחלפת.
יתרונות חברת ניו
* רק 3% מאוכלוסיית סין בעלת מטען חשמלי למכוניות בבניינים, ולכן הפתרון של ניו להחלפת הסוללות הוא נחוץ ומתעלה על המתחרים, וגם מכניס לחברה המון כסף בתזרים המזומנים שלה.
* ב-2020 ניו זכתה בתואר של המניה הנסחרת בעולם מה שהופך אותה למאוד מעניינת בקרב משקיעים ואפילו בקרב אנשים שלא משקיעים וזכו להכיר.
* היתרון המרכזי של ניו על המתחרים הוא שהחברות המתחרות מציעות מכונית וסוללת חשמל מובנית לעומת ניו אשר מציעה סוללה בנפרד ורכב בנפרד מה שיכול להחזיק המון זמן בקרב האנשים שרוכשים את המכונית לטווח הארוך וגם יוצר פתרון לבעיות חשמל.
* סוללת החשמל של חברת ניו היא בעלת הטווח נסיעה הארוך ביותר מכל יצרניות הרכב המתחרות שלה.
חשוב לדעת על ניו
חברת ניו מוכרת בעיקר לשוק הסיני שמונה 1.4 מיליארד אנשים, ולאחרונה ניו התחילה להשיק ולמכור את המכוניות שלה גם באירופה מה שמגדיל את גודל השוק של המכירות ואת כמות הלקוחות הפוטנציאליים בסין ואירופה.
בנוסף בדגם החדש של ניו הם הגיעו לשלב ה-4 בטכנולוגיית הנהיגה העצמית שזה ההישג הכי גדול מכל המתחרים.
חשוב להבין שכאשר אנו מדברים על חברה עם פתרון טכנולוגי ממשי שעומד מעל רף הציפיות של כל חברה אחת זה יכול להוות פריצה ענקית בתחום, החברות המתחרות אינן מספקות שירותי החלפת סוללה מה שיכול להוביל לכשל מכירתי כאשר ללקוחות לא יהיה מקום ייעודי להטענה שקרוב למגוריהם או למקום עבודתם ולכן שירות החלפת הסוללות של חברת ניו מהווה איום רציני על המתחרות שאינן חשבו על הפתרון הזה.
לסיכום על חברת ניו
נכון לזמן כתיבת הכתבה חברת ניו שברה כל חודש מחדש את שיא העברת המכוניות שלה, מה שאומר שבכל חודש הם מוכרים יותר ויותר מכוניות.
מעבר לשבירת שיא העברת המכוניות, ניתן לראות בנתונים הפיננסים של החברה שההתנהלות הפיננסית מתנהלת נהדר, נכון להיות לניו אין עדיין מפעל מייצר מה שגורם להם לשלם יותר כסף על ייצור מכונית אך הם משקיעים בשיווק, גלובליות, שירותי עמדות טעינה ובעצם מהווים בסיס גדול למצב שבו הם יירכשו מפעלים ויתחילו לייצר בעצם את המכוניות, נכון לדוח האחרון של ניו הם מצמצמים הפסדים ומגדילים את הכנסותיהם ומשקיעים יותר ברכישת נכסים מה שעוזר להגדיל גם את שווי החברה ולחזק את מחר המניה.
המוסדיים אשר מחזיקים במניית ניו לא מכרו את מניותיהם נכון לעכשיו ואפילו מוסיפים עוד ועוד מה שאומר שהם מאמינים בחברה ובוחרים לתמוך בה לטווח הארוך.
מחירי היעד של ניו לפי האנליסטים של אתר CNN money
הוא = 90.38$ ל-12 החודשים הקרובים.