מניית פורסייט – FRSX

Foresight Autonomous - צה״ל ויתרה על הנהגים שלה?

 

קצת על מניית  FRSX:

החברה עוסקת בתחום המכוניות האוטונומיות (נהיגה עצמית)

במהלך  ה- 10-50 שנים הבאות המון חברות יעסקו בפיתוח והחלפת נהגים ,מוניות ,ומשאיות בנהיגה אוטונומית .

כפי שידוע לנו העולם מתקדם אל מול הטכנולוגיות המובילות ביותר ואנחנו בתור בני אדם נלהבים מהטכנולוגיות החדישות ונעשים עצלנים אף יותר , ככל שהטכנולוגיה מתקדמת יותר כך אנחנו נעשים עצלנים וחכמים יותר.

בעידן של היום חוץ מעצלנות בני האדם המכוניות האוטונומיות שיחליפו את הנהגים בכבישים יהוו בטיחות גבוהה בהרבה מאשר נהג אנושי ולכן הפיתוח של הטכנולוגיה הזאת יכול ליצור שינוי ענק בפקקי התנועה , מניעה והפחתה של תאונות.

מה שמייחד את החברה הזאת והופך אותה למובילה מהמתחרים זה שימוש באינפרא אדום למדידת מרחקים ומניעת תאונות ב-20% יותר מהשאר.

 

יתרונות חברת  Foresight Autonomous:

היתרונות נמנים על פיתוח הרכבים באמצעות מדידת מרחקים ומניעת תאונות באינפרא אדום, 3 מצלמות לקבלת מידע נרחב יותר וזיהוי התנועה גם במזג אוויר קיצוני.

חוץ מהיתרונות האלו, פיתוח החברה מעבר למכוניות משפחתיות הוא פיתוח נהיגה אוטונומית של משאיות, אוטובוסים, ואפילו משאיות זבל.

היתרונות האלו נותנים לנו טווח וודאות שכרגע אין למתחרים האחרים לתת , כאשר אנחנו נותנים למישהו אחר לנהוג בשבילנו ובטח בשביל מחשב חכם שיעשה את זה , נרצה את הוודאות המקסימלית שברכב בו אנחנו נוסעים נהיה בטוחים ככל האפשר , חברת פורסייט מונעת תאונות ב-20% יותר מהשאר מה שנותן לה יתרון יחסי במכירות החברה והשיווק.

 

3 דברים שחשוב לדעת על  Foresight Autonomous:

  1. ממשלת ישראל עובדת בשיתוף פעולה עם החברה לפיתוח מכוניות אוטונומיות לצה”ל מה שנותן דחיפה לחברה ביחס המכירות וההכנסות שלה , כאשר חברה פרטית עובדת עם מוסד ממשלתי גדול כמו צבא , זה מקנה לה עבודה עם סכומי כסף גדולים מה שיכול לשפר את תהליך העסק , מיחס המכירות והשיווק , ועד פיתוח ומחקר.
  2. משקיע גדול בעולם שנקרא מארק קיובן מחזיק במנייה שזהו מידע נחוץ כשאנו ניגשים להשקעה ארוכת טווח במניה כי כאשר יש משקיע מיליארדר שמשקיע במניה בה אנו רוצים לבחור להשקעה , אנחנו מקבלים איזושהי חיזוק חיובי שההחלטה שקיבלנו היא חיובית , ובנוסף משקיע גדול כמו מארק קיובן יכול לגרום למניה לנסוק במחירים כאשר הוא מודיע שהוא משקיע , כי סוחרים ומשקיעים קטנים עד גדולים נסחפים אחרי קבלת ההחלטות שלו.
  3. דרך המכירה ומשיכת משקיעים פוטנציאלים היא לתת להם הדגמה חיה בנסיעה ברכב האוטונומי שלהם וכך גרמו לקנייה של 8 אב טיפוסים של הפיתוח שלהם.

סיכום על חברת  Foresight Autonomous:

מבחינת הדוחות הפיננסיים החברה מתנהלת נהדר, וחשוב להכיר שווליום המסחר עולה דרמטית כמעט בכל יום מסחר (כלי חשוב לסוחר) מה שעוזר למניה לנסוק למעלה ולהילחם על מחירים גבוהים יותר.

בנוסף כל המוסדיים שמחזיקים במניה הזו עדיין לא מכרו שום דבר וזהו כלי נהדר כאשר אנחנו חוקרים את ביצועי החברה.

מחיר יעד פוטנציאלי – מחיר היעד נקבע עי המשקיע הגדול מארק קיובן שנתן מחיר יעד של 70$ לשנה הקרובה במנייה FRSX.

לסיום: חשוב שתערכו את המחקר שלכם ותאמינו במניה ובחברה לפני שאתם משקיעים.

ממליצים לכם להמשיך לעקוב אחרינו לעוד מידע וסקירה של המניות החמות בשוק!

 

 

 

 

(SKILLS האקדמיה) מספקת שירותי הכשרה ולימוד בלבד, כל מידע או ייעוץ הכלולים בתוכן באתר הם בעלי אופי כללי בלבד ואינם מהווים ייעוץ אישי או השקעה.

לא נקבל אחריות לכל אובדן או נזק או הפסד כספי. כולל ללא הגבלה לכל אובדן רווח שעלול לנבוע בעקיפות או ישירות משימוש

במידע כזה או על סמכו. עליך לפנות לייעוץ פיננסי עצמאי לפני שאתה רוכש מוצר פיננסי.

כל עסקאות ניירות ערך ומוצרים פיננסיים או מכשירים כרוכים בסיכונים.

אנא זכור כי תוצאות ביצועי העבר אינן בהכרח מעידות על תוצאות עתידיות.

מאמרים נוספים

איך איינשטיין יעזור לכסף שלכם לעשות עוד כסף

מה אם הייתם מגלים שלא רק שאפשר לעשות כסף מהכסף שלכם אלא היה אפשר לעשות כסף מהרווח שכבר צברתם? אלברט איינשטיין אשר הגדיר את התופעה הזאת כאחד מפלאי העולם אמר פעם " ריבית דריבית היא הפלא השמיני בתבל . מי שמבין זאת , מרוויח . מי שלא – משלם". אפקט הריבית דריבית היא הריבית על הקרן ( סכום ההשקעה / הלוואה ) + הריבית שהצטרפה לאורך תקופת ההלוואה / השקעה, כלומר אם השקענו 10 אלף ש"ח ובשנה הראשונה התשואה הייתה 10 אחוז.

איך וורן באפט יודע איפה להשקיע

וורן באפט הינו אחד מגדולי המשקיעים אשר הונו מוערך בכ-100 מיליארד דולרים. למי שלא מכיר וורן באפט עשה את הונו משוק ההון, שיטת ההשקעה שלו מבוססת על חוקים וכללים ברורים ופשוטים. אחד מהכללים הוא לוודא אם שווי החברה מנופח או מופחת ,והדרך לבדוק את זה היא מאוד פשוטה אז בואו נתחיל. כדי להבין האם שווי חברה מנופח או מופחת נעזר בכלי שנקרא מכפיל רווח. מכפיל רווח הינו יחס מחיר המניה לרווח החברה למניה.

איך לייצר הכנסה פסיבית

לפני שנתחיל להסביר לכם איזה אופציה קיימת להכנסה פסיבית, נגיד את זה בקול רם. כולנו היינו רוצים לחיות טוב יותר מבלי לעבוד קשה יותר, אך אם קיימת האופציה למה לא כולם עושים את זה אתם בטח שואלים?! האופציה קיימת וזה נכון לא כולם עושים את זה מסיבה אחת פשוטה, הם מעולם לא רכשו שום ידע פיננסי והפחד לצאת מאזור הנוחות ולסכן כסף שעבדת קשה בשבילו באמת מצריך קצת אומץ וקצת ידע האם זה שווה את זה בואו נגלה.
error: Content is protected !!

ברוכים הבאים

לקבלת יעוץ חינם השאירו פרטים -